Býva to tak, že väčšina automobilových reklám ukazuje auto, čo najviac, ako to len ide. Dynamické zábery, podmanivá hudba a na záver podčiarknuté skvelou cenou. Áno, to je zvyk, kto má odvahu pokúsi sa pridať aj nápad z iného súdka.
Reklama na VW by určite sedela kľudne aj na športovejšie verzie Golfu. A zároveň dokazuje, že auto môže byť podmanivé aj bez toho, aby ste v ňom sedeli. Tento vtipný spot pochádza z Amsterdamu z agentúry DDB & Tribal.
Mercedes prišiel s emotívnejším spotom. Keď nie vtip, tak pekný príbeh dokáže pritiahnuť pozornosť ľudí. Samozrejme, aj v tomto spote si neodpustia inteligentný štuchanec do konkurencie. Skvelú prácu odviedli v hamburgskej agentúre Jung von Matt/Alster.
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena