Mám rád reklamu, ktorá nezostáva iba reklamou, ale má využiteľný prínos pre ľudí. IBM o. i. sa snaží vyvíjať riešenia pre lepší a jednoduchší život v mestách. Aj laik pochopí, čo táto služba prináša, pretože už samotná reklama prináša milé vylepšenia pre všetkých. Dúfam, že aj v našich končinách reklama častejšie nasadne na prístup, keď už samotné médium prináša ľudom niečo praktické, čo podčiarkne benefit ponúkaného produktu. Obyčajná reklama pre len reklamu je, už dúfam, na ústupe. Výborný funkčný prístup k tomuto zadaniu priniesla parížska agentúra Ogilvy.
Pozrite sa na ďalšie praktické OOH nápady.
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena