V Nemecku aktuálne beží kampaň na Marlboro, ktorá hovorí: "Don't be a maybe! Be Marlboro."
Provokatívne headliny kampane ako "Maybe never wins" by mali inšpirovať ľudí k aktivite. A to aj inšpirujú :).
Vďaka aktivite Adbusterov vzniká okolo kampane veľmi zaujímavý user generated content a virálne obrázky.
Je to jedna z mála billboardových kampaní, ktorá vyvolala toľko aktivácie a diskusií. Iba neviem, nakoľko sa z reakcií tešia práve v Marlboru :).
Tu si môžete pozrieť ďalšie výtvory.
Dokonca ľudia vo svojich výtvoroch použili aj stereotyp z kampane :). Grafický prvok z reklamy (naľavo) využili aj takto (napravo).
To všetko sa môže stať, keď chcete byť aktivačný so značkou, ktorá sama o sebe vyvoláva v mnohých ľudoch negatívne reakcie :).
Myslíte, že je to pre značku v konečnom dôsledku zlé alebo dobré?
Zdroj obrázkov: fakeblog.de, mummpizz.wordpress.com, Facebook, urbanshit.de, mediengestalter.cc


