StoryEditor

Ako si Marlboro koledovalo a doplatilo!

09.05.2012, 10:50
V Nemecku aktuálne beží kampaň na Marlboro, ktorá hovorí: "Don't be a maybe! Be Marlboro." Provokatívne headliny by mali inšpirovať ľudí k aktivite. A aj inšpirujú.

V Nemecku aktuálne beží kampaň na Marlboro, ktorá hovorí: "Don't be a maybe! Be Marlboro."

Provokatívne headliny kampane ako "Maybe never wins" by mali inšpirovať ľudí k aktivite. A to aj inšpirujú :).

Vďaka aktivite Adbusterov vzniká okolo kampane veľmi zaujímavý user generated content a virálne obrázky.

Je to jedna z mála billboardových kampaní, ktorá vyvolala toľko aktivácie a diskusií. Iba neviem, nakoľko sa z reakcií tešia práve v Marlboru :).

Tu si môžete pozrieť ďalšie výtvory.

Dokonca ľudia vo svojich výtvoroch použili aj stereotyp z kampane :). Grafický prvok z reklamy (naľavo) využili aj takto (napravo).

To všetko sa môže stať, keď chcete byť aktivačný so značkou, ktorá sama o sebe vyvoláva v mnohých ľudoch negatívne reakcie :).

Myslíte, že je to pre značku v konečnom dôsledku zlé alebo dobré?

Zdroj obrázkov: fakeblog.de, mummpizz.wordpress.com, Facebook, urbanshit.de, mediengestalter.cc

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 17:36