QR kódy sú všade, niekde sa však mohli roztopiť.
Zima je špecifické ročné obdobie, ale kreativitu vôbec nelimituje. Ak tipujete, že to má nejaký háčik, máte pravdu. Prísť s nápadom dostať QR kód na ľad bola otázka vhodného času. Pre organizáciu WWF pripravili špeciálny QR kód, ktorý smeroval zvedavcov na stránku o globálnom otepľovaní. Kód bol dostatočne veľký na to, aby ste si ho nascanovali do telefónu aj z diaľky, takže nikto nemusel skúšať pevnosť ľadu. Aké jednoduché a snáď aj poučné. Nápad, ktorý dlho nevydržal, priniesli ľudia z amsterdamskej agentúry iris.

Táto organizácia má premyslenú marketingovú vzdelávaciu stratégiu aj pre najmenších. Moja spontánna zbalosť WWF brandu trvá veru už od detstva. Vďaka môjmu prvému albumu so samolepkami, ktorý bol práve od tejto organizácie. Všetko sa vyvíja a modernizuje a dnes viem, že WWF ochraňuje nielen zvieratá, ale aj ľady :)

WWF propaguje svoje zámery často veľmi kreatívne, čo dokazuje aj množstvo postov na AdArene.
WWF - High Temperatures are Killing Polar Bear
Videli ste lepší QR kód alebo samolepkový album? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.