StoryEditor

Môže byť ešte viac „zelená“ reklama ako toto?

12.07.2011, 08:00

Coca Cola a World Wildlife Fund predstavili na Filipínach 18 x 18 m veľký billboard pokrytý rastlinami čajovníka Fukien, ktoré redukujú znečistenie ovzdušia. Každá rastlina môže absorbovať až 5,9 kg oxidu uhličitého za rok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Billboard pomáha zmierniť znečistenie ovzdušia v jeho bezprostrednej blízkosti a je schopný pohltiť až 21 200 kg oxidu uhličitého ročne. 3 600 rastlín je uložených v kvetináčoch zo starých fliaš Coca-Cola, tak aby rástli do strán. Zmes na polievanie bola vyrobená z vedľajších produktov organických hnojív. Zavlažovací systém bol vyvinutý tak, aby šetril vodu a hnojivo.  Prostredníctvom špeciálnych potrubí a armatúr zmes kvapká priamo ku koreňom rastlín.

 

Juraj Mýtny, Mindshare Slovakia 

 

 

Zdroj:

http://www.adweek.com/adfreak/coca-colas-green-billboard-made-plants-absorb-air-pollution-132966

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 18:45