Analýza sledovanosti televízií počas vianočných sviatkov dokázala, že najobľúbenejšími programami sú stále klasické česko-slovenské rozprávky.
Markíza v čase od 17-tej vysielala Perinbabu, ktorú videlo 635 tis. divákov (share 38,21%; AA 12+). Po večeri si ľudia zapli Tri oriešky pre Popolušku, ktorú videlo 1 083 tis. divákov (share 46,26 %; AA 12+) a tým sa stala najúspešnejšou spomedzi rozprávok. Štedrý večer na TV JOJ bol úspešný pre Dobu ľadovú: Mamutie Vianoce, ktorú sledovalo 496 tis. divákov. Rozprávkové TV Vianoce uzatvárajú tie spomedzi najobľúbenejších: Bol raz jeden kráľ. (527 tis.; share 34,19 %; AA 12+) a Pyšná princezná (514 tis,; share 33,79 %; AA 12+). Modré z neba sa stalo jednotkou Štedrého dňa spomedzi relácií, sledovalo 1 086 tis divákov (share 44,91 %; AA 12+).
Prvý sviatok vianočný pokračoval v rozprávkovom duchu – Princezná so zlatou hviezdou (726 tis.; share 38,47%; AA 12+) a Asterix a Olympijské hry (596 tis, share 25,96 %; AA 12+) obsadili prvé priečky v sledovanosti, obe vysielané TV Markízou. Najúspešnejším programom TV JOJ sa stala rozprávka z dielne Walt Disney, Princezná a žaba (489 tis; share 20,90 %; AA 12+).
Druhý sviatok vianočný priniesol Mrazíka na TV Markíze (712 tis; share 37,97 %; AA 12+). Povianočné pokračovanie jojkárskeho Paneláku sledovalo 665 tis. divákov (share 29,38 %, AA 12+). Vianočnú snovú náladu strieda Hitman (TV JOJ; 507 tis.; share 25,19 %; AA 12+) ako trojka z pohľadu sledovanosti.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovakia Zdroj: TNS PMT
