Nikesh Arora, Chief Business Officer of Google: „Spomeniete si na 5 vecí, produktov, ktoré sa za posledných 10 rokov vytratili z našich životov? A ktorých 5 je tých, ktoré sa vytratia v nasledujúcich desiatich rokoch?“
Dnes čoraz viac ľudí uvažuje, ako celý svet využije to, čo vymýšľajú alebo vyrábajú. Inovácie sa vždy diali a dejú všade na svete. To, čo ich exponenciálne ženie dopredu, sú technológie súčasnosti, ktoré profitujú a vyvíjajú sa spolu s nimi.
Projekty Google, ktoré stoja za povšimnutie: Project Iris, Project loon.
Len ak vystúpime z našej bezpečnej zóny a komfortu každodennosti, spoznáme kúzlo neznámeho, ktoré posúva naše hranice. Podľa Jasona Silvu je biológia novou technologickou revolúciou dneška. Za úvahu stojí tiež hypotéza Transcensie Johna Smarta, ktorý tvrdí, že je viac ako pravdepodobné, že pri dnešnej snahe ľudstva posúvať hranice nepoznaného smerom von do vesmíru a hľadaní nášho miesta v tomto systéme, poznanie stojí na úplne opačnom konci. V hľadaní smerom do vnútra, do podstaty bytia. Tam sa stretneme s tými, ktorých hľadáme tam vonku, pretože oni si evolučnou špirálou už prešli. To znie ako reči nejakej sekty :-)
Odporúčam vyhľadať si niekoľko videí Jasona Silvu - Shots of Ave.
A, samozrejme, kopec levov a Grand Prix :-)
Festivalový denník pripravila v rámci projektu Cannes Predictions kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete už čoskoro na www.blog.cannespredictions.sk.