StoryEditor

Kreatívne dotváranie priestoru

02.08.2012, 23:58
S OOH sa treba hrať.

S priestorom, s výčnelkami, mrežami, ventiláciami a pod. Nemusíte vytvárať všetko nanovo. Stačí hľadať a využiť prvok v priestore, ktorý dokáže vdýchnuť nápadu silný kreatívny prvok.

V konečnom dôsledku nezáleží na veľkosti výtvoru, ráta sa sila nápadu.

Pozrite sa na inšpiratívne poňatie veľkokapacitného USB kľúča a chladiaceho holiaceho strojčeka. Za oba nápady zodpovedajú ľudia z agentúry Publicis Communications Bombaj.

 

Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page

Viete o šialenej reklame, ktorá musí byť na Adarene? Píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 06:29