StoryEditor

DPP - Nový jízdní řád

23.08.2012, 20:41
Viete aký je rozdiel medzi pražskou a bratislavskou MHD?

Nie, rozdiel nebude len v metre a v moderných električkách. Aj taká inštitúcia akou je dopravný podnik potrebuje odkomunikovať dôležité oznamy. Dôležitý je samozrejme obsah, ale keď pripravíte príťažlivú formu, obsah doručíte väčšiemu (potrebnému) množstvu ľudí (cestujúcich). Predtým než dôjde na najväčšiu zmenu v organizácii pražskej MHD, tak bolo potrebné cestujúcich upozorniť, že príde pozitívna zmena. Kampaň k zmenám pripravovali v agentúre Cream Prague. Aký to je len rozdiel, keď sa posnažíte pri tvorbe headlinov a copytextov.

 

Pozrite sa na ďalšie vizuály kampane, ktorá ohlasuje prevratné zmeny v pražskej MHD.

 

Všímam si to už niekoľko rokov, že v Prahe sa snažia zamýšlať nad tým, ako edukovať cestujúcu verejnosť. Pozrite sa na túto kampaň.

Pre istotu, bratislavská realita - kampaň namierená na problémy s čiernymi pasažiermi.

 

Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page

Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na Adarene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 01:14