StoryEditor

Ako to vyzerá v reklame, keď sa nepoužívajú ruky

10.08.2011, 00:00

Na "bezručnú" tému prichádzajú dva spoty.

 

Prvý z nich pre Hornach výborne zapadá do celkového rámca komunikácie brandu. Nástroje pre zručných. Ukážka bežného života bez rúk v spote je výborná. A po objavení nových možností nastupuje divoké využitie ručných schopností a nástrojov. Ideu pre spot dodala agentúra HEIMAT Berlín. Druhý nápad, kde si významnú rolu vyslúžila ruka, prišiel z Uruguaja. Popri ruke sa v spote zviezol aj uruguajský futbalista Diego Forlán. Ako sa to skončilo uvidíte vo videu. Nápad vyšiel z dielne Publicis Impetu z Montevidea.

 

 

Michal Halmeš, AdArena

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 03:41