StoryEditor

Najlepší je Veľký Tresko

04.05.2013, 12:29
Na ostatnom Hodnotení Stratégií získala najviac bodov kampaň oboch MUW agentúr pre košickú Rybu (nenechajte sa pomýliť samotnými Stratégiami,). Kampani sa z ideového a vizuálneho hľadiska dá máločo vyčítať.

Na ostatnom Hodnotení Stratégií získala najviac bodov kampaň oboch MUW agentúr pre košickú Rybu (nenechajte sa pomýliť samotnými Stratégiami,). Kampani sa z ideového a vizuálneho hľadiska dá máločo vyčítať. Ak by človek musel ísť do hĺbky a riešiť detaily, ako napríklad prečo sú tam špagety ako nepriateľ tresky, keď v popise videa sa hovorí o jeho slávnom víťazstve nad fástfúdom. Porote to ale vysvetlil stratég autorskej agentúry vetou: "Kreatívcom sa to tam hodilo". Mne osobne sa video páčilo viac ako vtipy o Treskovi, ktoré kolujú po facebooku.

Nad päť bodov (iba tie sa rátajú do Agentúry roka) sa v hodnotení dostala už len jedna práca: Tatranec od WLB. Vtipná séria popierajúca predsudky (a u mnohých aj reálne skúsenosti) voči službám v Tatrách, podľa mňa pokrivkávala len v niektorých menej šikovných copytextoch.

Mne sa páčilo aj uväznené TO od MUW pre Telekom. Urobiť produktový spot, v ktorom musia byť zobrazené tri produkty, spojiť to s aktuálnou kampaňou, dať do toho nejaký fór a to všetko v dvadsiatich sekundách je podľa mňa celkom ťažké. 

Print Deň bezpečného internetu od WLB pre Orange využíva Layar zmysluplne a k veci, nie len ako samoúčelnú vychytávku. Ved vyskúšajte sami:

Technologickú "vychytávku" využil aj outdoor od Creo/Young & Rubicam pre O2. Za telefonujúcou maňuškou sa menilo pozadie s obrázkom inej krajiny, v ktorej voláte rovnako ako do Rimavskej Soboty. Jednoduché a funkčné. Podobne ako lieky, ktoré si robia napriek, neznesú sa, alebo potláčajú účinky iných. Vtipné vizuály agentúry Apple Pie však podobne ako citylight O2 neviem nikde na internete nájsť, tak si ich malé verzie môžete pozrieť v aktuálnych Stratégiách.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:28