Veľkonočné sviatky nám trošku zamávali sledovanosťou.
Šéfke sa na Veľký piatok znížil share na 13,4% (AA 12-54). Oproti minulotýždňovému dielu tak zaznamenávame pokles o takmer 7%.
Konkurenčný program TV Markíza Česko Slovenská Superstar v nedeľňajšom finálovom kole dosiahla share 36,5% (AA 12-54) čo je pokles oproti minulému týždňu o 6,3%.
Seriál Tisíc a jedna noc si aj počas minulého týždňa udržal svojich pravidelných divákov. Turecká telenovela prežila sviatky bez väčšej ujmy na sledovanosti, priemerná projekcia AA 12+ bola 969,7 tisíc divákov.
Na Veľkonočný pondelok TV Markíza odvysielala Česko Slovenskú Superstar–Rozhodnutie, share 35,3% (AA 12-54) a film Ružový panter, ktorý divákov až tak velmi nezaujal, share 23,2% (AA 12-54). Túto cieľovú skupinu naopak zaujal akčný film Smrtonosná pasca 4.0 s Brucom Willisom, ktorý odvysielala konkurenčná TV JOJ a dosiahol share 35% (AA 12-54).

