StoryEditor

Olympijské paradoxy

31.07.2012, 23:40
Výnimočná športová udalosť priťahuje netradičné kampane.

Letné olympijské hry sú raz za štyri roky. Takisto kampane na služby a produkty, ktoré vás vyzývajú k ich nepoužívaniu sa tiež tak často nevyskytujú.

Verejná doprava v Londýne je dosť vyťažená aj v bežných situáciách. Pre istotu pripravili kampaň, aby vás upozornili na to, že počas hier je rýchlejšie ísť pešo, ako využiť služby londýnskej hromadnej dopravy.

 

 

 

 

British Airways je značne patriotická firma. Domácim odkazuje, aby radšej ich služby nevyužili a zostali doma.

 

 

Z iného súdka je olympijská kampaň Prahy. Londýnčanom, ktorí boli znechutení predstavou preplneného mesta turistami a športovcami, ponúkli vtipné lákadlo. Neviem, či zabralo, ale nápady a exekúcie sú vydarené. A možno mohli pripraviť aj skutočný program s promovanými pražskými disciplínami :)

 

Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page

Ak vás čokoľvek zaujíma o AdArene, píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 05:19