Určite vás nenapadlo, že na ceste do poisťovne budete s radosťou pozerať na smerové tabule. V českej Kooperative sedia na marketingu ľudia so zrejmým zmyslom pre humor. Práve vďaka tomu mohol v spolupráci s agentúrou Kaspen/Jung von Matt vzniknúť podarený mix billboardových plôch a citylightov, ktoré vás privedú do dobrej nálady a na správny smer. Kiežby viac firiem pristupovalo s humorom k nudným veciam.
Ďalšie smerové plochy nájdete tu.
Zdroj: http://mam.ihned.cz/
Kooperative ide v outdoore karta. Na Adarene som spomínal aj ich výtvory na diaľnici.
Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page
Ak vás čokoľvek zaujíma o AdArene, píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Michal Halmeš, AdArena