Zľavové kupóny ste už videli v novinách a mohli ste si ich vystrihnúť. Videli ste ich aj online a mohli ste si ich vytlačiť alebo nechať si ich v mobile. Použitie ľudí pre zľavové účely ste pravdepodobne nevideli. Ešte minulý rok v kanadskom Richmonde otvárali po rekonštrukcii miestnu Ikeu. Cieľom pre agentúru bolo prilákať aspoň 10 tisíc zvedavcov na miesto konania. Tak miestny Leo Burnett oživil princíp kupónov na zľavu. V podstate všetci ľudia v Britskej Kolumbii sa mohli stať živým kupónom. Vo videu uvidíte skvelú integrovanú kampaň, ktorá z bežnej promotion urobila inovatívnu a úspešnú akciu.
V prípade pocitu nedostatku švédskych nábytkárskych reklám si pozrite AdArena posty z dávnej i nedávnej minulosti.
Upozornenie - AdArena na Facebooku obsahuje väčšie množstvá reklamy.
Michal Halmeš, AdArena