Kto by sa nechcel pozrieť do Silicon Valley? Najmä ak je tento výlet spojený s trojmesačným akceleračným programom v inkubátore Plug and Play. Práve o to tento týždeň (13. 6. 2012) súťažili desiati finalisti Slovenského start-up rozvojového programu SSDP. Projekty hodnotili agentúra SARIO a spoločnosť Neulogy.
Z infografiky sa dozviete viac detailov o zákazníkovi ako napríklad, ako sa dostal na vašu stránku, koľko času na nej strávil. Prvá návšteva stránky nemusí znamenať konverziu. Väčšina návštevníkov sa stáva zákazníkmi až po opakovanej návšteve s odstupom času. Report znázorňuje práve aktivitu užívateľa od prvej návštevy až po konverziu a marketérom môže pomôcť poodhaliť viac o ich zákazníkoch.
Foretaster beží zatiaľ len v BETA verzii a je dostupný bezplatne na stránke http://beta.foretaster.com. Tak si ho vyskúšajte a môžete sami posúdiť či zvládne aj výlet do Silicon Valley. My ho tiež testujeme a s výsledkami sa určite s vami podelíme.