StoryEditor

O ideu ide hneď v prvom rade

27.04.2014, 22:20
Pred pár dňami som ako jeden z členov poroty odovzával ocenenia na súťaži PR agentúr PROKOP 2014. Ani jednu z cien v kategórii Digitálne PR som však neodovzdal PR agentúre. A vôbec ma to neprekvapilo.

Pred pár dňami som ako jeden z členov poroty odovzdával ocenenia na súťaži PR agentúr PROKOP 2014. Ani jednu z cien v kategórii Digitálne PR som však neodovzdal PR agentúre. A vôbec ma to neprekvapilo. Som presvedčený o tom, že dnes už nejde o to, či PR robí PR agentúra, alebo digitálna agentúra, veď digitálne agentúry už robia aj rádiospoty, klasické reklamky robia PR aj digital atď. Každý robí všetko, niekedy viac, inokedy menej úspešne. Vždy ide hlavne o ideu.

Nápad je základ. Záleží už len na klientovi, posolstve kampane, či cieľovke aký kanál je najvhodnejší na jeho šírenie. Či to bude event, online kampaň, klasický print či čokoľvek iné. V ideálnom svete by preto podľa mňa mali fungovať ľudia z PR, reklamiek, či mediálnych agentúr v teamoch a spolu s klientom tvoriť jeho komunikáciu. Moja skúsenosť, žiaľ, svedčí o opaku. Klienti zavše si najímajú všetky spomínané agentúry halabala a tie medzi sebou komunikujú minimálne. Často sa dozvedia o tom, čo mal kto zadané a čo kto urobil, až keď je to hotové. A to je najmä na škodu samotného klienta a jeho značky. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. november 2025 11:30