Najsledovanejším programom 45. týždňa boli opäť Televízne noviny TV Markíza, ktoré včera (13.11.) pozeralo 967 000 divákov, share 45,98 % (AA12+).
Šou Farmár hľadá ženu 2 TV JOJ si udržala sledovanosť z predošlého týždňa a s výsledkom share 33,91 %, počet divákov 512 tisíc, potvrdila pozíciu v pondelkovej ponuke programov.Šou Letaaapostrofs Dance v piatok zaznamenala podiel sledovanosti 38,29 % (AA12+), 728 tisíc divákov.
Druhé semifinálové kolo programu ČSMT 2 vysielané naživo v nedeľnom večernom prime time dosiahlo share 39,42 % (AA12+), 826 tisíc divákov. TV Markíza stavila na českú klasiku a v nedeľu večer odvysielala komédiu Slnko, seno, jahody s výsledkom - share 24,38 % (A12+), 529 tisíc divákov. Prinášame aj detailnejší pohľad na výsledky piatkového programu Legendy popu na Jednotke, ktorý to má v konkurencii LetaaapostrofS Dance veľmi ťažké. Tu sa môžete pozrieť, ako si vedú.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovakia
Zdroj: TNS PMT

