MUW Saatchi & Saatchi odhalil tajomstvo nezameniteľnej chuti, ktorá sa prenáša z generácie na generáciu, MADE BY VACULIK vytvoril dizajn kreditnej karty hlasom Adriany Kučerovej a Wiktor Leo Burnett rozrozprával bábätká Pohody. Výber toho najlepšieho, čo priniesol začiatok mesiaca.
MUW Saatchi & Saatchi - Sládkovia | Tajomstvo nezameniteľnej chuti (Pilsner Urquell)
Nová kampaň pre Pilsner Urquell z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi poukazuje na to, že pivo Pilsner Urquell sa dodnes vyrába podľa pôvodnej receptúry, vďaka čomu si zachovalo výnimočnú chuť, ktorá mu priniesla svetové renomé. „Pilsner Urquell chutí stále rovnako fantasticky ako v roku 1842, kedy toto prvé číre pivo na svete prvýkrát uvarili. A to len vďaka ľuďom, z ktorých niektorí pracovali v tomto pivovare celé desaťročia. Remeslo varenia tohto svetoznámeho piva si predávali z generácie na generáciu, čoho príkladom sú sládci, ktorých sa za celých 173 rokov vystriedalo len 9,“ hovorí o cieli kampane Rastislav Michalík, chief executive officer agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
V spote sa objavil aj súčasný sládok Václav Berka, ktorý je vrchným sládkom pivovaru od roku 2005. „Hlavnou témou kampane je predávanie receptu z generácie na generáciu. Prezentujeme to na sládkoch, pána Berku sme preto nemohli opomenúť,“ vysvetľuje R. Michalík. Reklamný spot bol natáčaný spolu s pánom Berkom v pivniciach plzenského pivovaru, kde pivo kvasilo, zrelo a tiež sa aj skladovalo. Avšak v porovnaní s predošlými kampaňami sa komunikácia značky zmenila. „Chceme byť relevantnejší k súčasníkom. Preto, ak pracujeme s históriou, pracujeme s ňou súčasným, moderným spôsobom,“ dodáva R. Michalík. Začiatkom júna sa spot objavil v televízii i na webe.
MADE BY VACULIK - Limitovaná edícia kreditnej karty venovaná Adriane Kučerovej (Tatra banka)
Limitovanú edíciu kreditnej karty Tatra banka pravidelne venuje významným osobnostiam, ktoré sa stali držiteľmi Ceny Nadácie Tatra banky za umenie. „V agentúre sa vždy tešíme na nové zadanie, keďže máme možnosť navrhovať aj meno osobnosti. Je to voľnejšie zadanie, hľadáme vždy osobnosť, ktorej by sme vedeli vytvoriť zaujímavý dizajn karty. Tentoraz sme si tak spontánne povedali, že by limitka mohla byť venovaná prvýkrát ženskej osobnosti,“ približuje Peter Ižo, cretive director agentúry MADE BY VACULIK. Najnovšia limitovaná edícia kreditnej karty je venovaná opernej speváčke Adriane Kučerovej.
Jej dizajn vznikol spojením jedinečnej farby hlasu a unikátnej technológie vizualizácie zvuku. Je výsledkom explózií farieb, ktoré boli rozliate na citlivej membráne, ktorú rozvibroval hlas A. Kučerovej. „Pri tvorbe limitovanej edície je vždy naším cieľom priniesť zaujímavý, pútavý, atraktívny dizajn. Zároveň, pokiaľ je to možné, hľadáme aj netradičný, inovatívny prístup. Inovácie v spojení s dizajnom sú totiž základnými hodnotami značky. Sme radi, že sa nám ich podarilo preniesť aj do tak tradičnej témy, ako je operný spev,“ hodnotí P. Ižo. Vznikla tak karta, ako ju hlas stvoril. A každý, komu sa vizualita kampane páči, si môže vizualizovať svoj vlastný hlas pomocou aplikácie Voice Art.
Wiktor Leo Burnett – Bažant Pohoda 2015 (Pohoda festival)
Prípravu kreatívy festivalu Pohoda prevzala tento rok reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Stará sa o celú vizuálnu identitu festivalu, vizuálne prvky priamo na festivale a rovnako tak aj o televízne spoty, outdoor, printy i sociálne siete. Vďaka nej sa po prvýkrát v histórii „rozrozprávali“ aj bábätká, ktoré sú jednotiacim grafickým prvkom všetkých ročníkov Pohody už od samotného jej vzniku. Návštevníkov vtipnou formou informujú o všetkých novinkách vrátane vystupujúcich interpretov.
Prvé videá k tohtoročnej Pohode sa na sociálnych sieťach objavili začiatkom júna. Bábätká prezradili napríklad aj to, na koho sa tento rok tešia.

