StoryEditor

Melbourne Remote Control Tourist

30.04.2014, 23:47
Na diaľku si rozkážete, čo chcete vidieť z mesta.

Síce starší počin, ale je to skvelá inšpirácia z austrálskeho leta. Do propagácie turizmu idú nemalé prostriedky najčastejšie z verejných zdrojov. Destinačný marketing je nekonečným súbojom krajín, regiónov a miest pričom konkurencia je svetovo veľká. Nie je to iba komunikácii lokality, rozhoduje značné množstvo iných parametrov, ktoré produkt ovplyvňujú. Asi najznámejším turistickým marketingovým počinom je The Best Job in the World. Nie je vôbec prekvapujúce, že protinožci majú „gule“ na to, aby prinášali najkreatívne riešenia aj v tejto sfére. Jednoducho poslali človeka, ktorý brázdi mesto a užíva si ho podľa online želania/ovládania ľudí. Človek napíše svoju požiadavku a vidí čo a ako mu to môže Melbourne ponúknuť.

Nápad sa zrodil na u tých najpovolanejších a to v domácej agentúre Clemenger BBDO.

 

 

AdArenu môžete mať radi aj na Facebooku.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 04:34