StoryEditor

Vysokoškolské selfpromo

25.02.2013, 10:42
Inšpirácie pre naše školstvo.

Tak sa nám to s propagáciou vysokých škôl roztrhlo vrece. Nielen u našich susedov, ale mám jeden príklad aj z Južnej Ameriky. V Lime mávajú problém so zrážkami a tým pádom aj s pitnou vodou. Mohlo by sa zdať, že v púšti je to normálne, lenže majú tam dosť slušnú úroveň vlhkosti vzduchu. Opäť tu máme reálny príklad, že reklama dokáže byť užitočná pre svet alebo zlepšiť život niekoľkých ľudí. Z billboardu, ktorý premieňa vlhkosť zo vzchuchu  na vodu má určite radosť mnoho tamojších obyvateľov (a určite vo videu nenasadali len zamestnancov reklamnej agentúry, ako sa to v prezentačných videách niekedy stáva). Áno, tak sa tiež moje prezentovať univerzita, ako inovatívne a atraktívne miesto pre študentov.

Výsledok spolupráce reklamnej agentúry Mayo Publicidad Draftfcb Lima a miestnej univerzity UTEC si pozrite vo videu.

 

 

V hanáckej metropole Olomouc si tiež uvedomili, že imidž je dôležitý aj pre budúcich vysokoškolských študentov.

 

Počin VUT v Brne už netreba komentovať, aj tak ste toto už zrejme videli.

 

Staršie, ale veľmi vydarené americké selfpromo na univerzitnú knižnicu.

 

Aby som nezabudol, tu je slovenská realitaMáme sa ešte, čo učiť.

 

 

AdArena má svoje miesto na Facebooku.

Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 16:15