Reklamu na bežný prací prášok ste už videli.
O kľúčovej vlastnosti produktu môžete veľa rozprávať alebo písať. Najväčší efekt dosiahnete, keď to zákazník vidí na živo alebo sa mu produkt dostane priamo do rúk. Vo videu sa pozriete na to ako Ariel chce povedať, že všetky škvrny dokonale vyčistí. Obyvatelia Škandinávie si mohli v minulom týždni streliť kečupovým alebo vínnym projektilom a vyrobiť na textile škvrnu. A kto by náhodou neuveril toho snáď presvedčilo vyprané tričko priamo doma. Toto všetko ste mohli sledovať a strielať na oblečenie live cez Facebook. Šialené?! Možno trochu áno ale princíp zážitku z videného a toho, že priamo k vám domov prišiel vyčistený textil fungoval. Nie bežnú reklamu na prací prášok vymyslela štokholmská agentúra Saatchi & Saatchi.

