Apríl vyzerá, že bude naozaj trochu bláznivý, húúú. Pozrite si zoznam všelijakých marketingových a komunikačných akcií, na ktorých sa môžeme vidieť a pokecať. Veď poďme postupne:
6. APRÍL - BIZNIS FÓRUM
Na Zochovej chate budeme s topmanažérmi diskutovať o pravidlách úspešného podnikania. Bude tam aj zástupca nášho klienta - Prvej stavebnej sporiteľne Imrich Béreš, aj Juraj Vaculík a chalan, čo menežuje DeafKEBAB. Na toho sa zvlášť teším, odkedy som ich videl na Voices Live! Viac tu: www.sofisol.sk
14. APRÍL - TAJOMSTVÁ MARKETINGU PRE VÝTVARNÍKOV
V Connecte sa budem venovať tomu, ako má fungovať výtvarník ako brand. Budeme sa baviť o tom, že niekedy musíme zmeniť vnímanie samých seba, aby sme uspeli. Nie je to až tak ťažké, stačí si uvedomiť, že sme brand a podľa toho sa správať. Čeknite íventík na fejzbučiku.
19. APRÍL - PACIENTSKÝ PRIESKUM
V rámci vyhodnotenia pacientského prieskumu spoločnosti Eduinfo budem hovoriť o tom, čo v rámci komunikácie farmafiriem na spotrebiteľov funguje a čo zbiera ocenenia v Cannes.
26. APRÍL - MARKETING LIVE
Panelová diskusia, v ktorej padnú tieto otázky: "Ako zvrátiť krízu v prospech značky a ťažiť z toho" a "Ako sa vysporiadať s hejtermi". Čo ja viem, fackať ich,) Ale veď pokecáme potom o tom naživo, info o časoch a speakroch je tu aha: www.informslovakia.sk/sk/konferencia/marketing-live-2016
27. APRÍL - EUROPEAN RETAIL SUMMIT
Pod záštitou prezideta Kisku budeme diskutovať - toto je ofišl popis témy panelovej diskusie, je to vážne: Vlastné značky od svojho nástupu na trh prešli vývojom z mnohých hľadísk a v súčasnosti majú sofistikované prepracované stratégie. Taktiež sa časom menilo ich vnímanie a vzťah zákazníka k nim. Aké sú trendy vývoja podielu maloobchodných značiek k značkovým výrobkom v Európe a prečo? Čo si cení spotrebiteľ na vlastných značkách a čo na značkách? Na základe čoho sa aktuálne rozhoduje pri ich kúpe? Kompletný program tu aha: www.incoma.sk/conference-program
28. APRÍL - MICROSOFT NGO DAY
NGO Day je vzdelávací deň pre neziskové organizácie. Tohtoročná téma je "Neziskovka ako moderná a efektívna firma". Ja budem v Zóne by Refresher hovoriť o komunikácii, konkrétne dám case kampane Ak by som bol lesba/gej, zmení sa niečo? - Lebo nálada v spoločnosti bola pred referendom v roku 2015 natoľko vyhrotená, že bolo potrebné zareagovať a povedať, že viac ako na orientácii záleží na tom, aký človek je a čo robí. Taká je pravda.
Nevolajme si, vidíme sa.
#pusu