StoryEditor

Inšpirácie z KRASu

07.07.2015, 12:09
Reklamy, ktoré členov KRASu v poslednom období najviac zaujali. Nechajte sa nimi inšpirovať.

 

Toto sú reklamy, ktoré členov KRASu v poslednom období najviac zaujali. Nechajte sa nimi inšpirovať. 

 

 

VLADO SLIVKA, CREATIVE DIRECTOR, MARK BBDO

Zo sveta: Smart – The Dancing Traffic Lights (agentúra: BBDO Germany)

„Čakanie je tá najnudnejšia vec na svete. Niekedy je však doslova životne dôležité. Značka Smart sa preto rozhodla spraviť zábavným čakanie chodcov na prechodoch, kým svieti červená. Ak tým zachránili čo i len jeden život netrpezlivého uponáhľaného chodca, patrí im za to uznanie a pochvala. A zaslúžene aj bronzový lev z tohtoročného Cannes Lions.“ 

 

PETER MICHALKA, UNIT CREATIVE DIRECTOR, MUW SAATCHI & SAATCHI

Zo sveta: Zdk Gesellschaft Demokratische Kultura – Nazis Against Nazis: Germany’s Most Involuntary Charity Walk (agentúra: Grabarz & Partner, Ggh Lowe)

"Mňa v poslednej dobe zaujala reklama, ktorá sa venuje problematike neonacizmu a rasovej neznášanlivosti. Kampaň geniálne ukazuje ako komunikovať tak, aby sme na násilie a agresivitu nemuseli používať ďalšie násilie a vyhrážky. Kampaň je dokonalým prikladom toho, ako sa dá zlo vďaka smart technológiám premeniť na dobro. Práca si vyslúžila zlato v kategórii Branded content and Entertainment na tohtoročných Cannes Lions. Skvelý nápad a výborná inšpirácia v týchto pohnutých časoch :-)" 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 03:44