Captcha, ktorá generuje logá metalových skupín a cvičiaci robot, ktorý celý mesiac cvičil zhyby pred očami náhodných okoloidúcich. Toto sú reklamy, ktoré členov KRASu v poslednom období najviac zaujali. Nechajte sa nimi inšpirovať.
PETER BASLÍK, CREATIVE TEAM LEADER, TRIAD ADVERTISING
zo sveta: Metalcaptcha.heavygifts.com
"A teraz trocha z iného súdka. Určite ste sa už stretli s tým, že pripravujete pre klienta web a prišla požiadavka, že potrebuje “Captchu”. To je to nutné zlo, ktoré grafici nenávidia, lebo im rozbíja ich krásny dizajn. A užívatelia tiež frflú, lebo musia lúštiť a vypĺňať niečo, čo sa im vonkoncom nechce. Skrátka - prepísaním automaticky vygenerovaného textu musíte dokázať, že ste človek a nie naprogramovaná bytosť. Otrava. Je tu ale ultimátne, mega zábavné riešenie. Captcha, ktorá generuje logá metalových skupín, ktoré musíte tiež prepísať. Kto už niekedy videl logo Black, Doom, Death a iných metalových skupín určite vie, že vylúštiť ho je niekedy poriadny záhul. Captcha rocks!"
JAROSLAV VÍGH, COPYWRITER, ZARAGUZA
zo sveta: Nike - Chin Ups (Nike)
"Motivačné billboardy sú fajn, ale málokedy človeka skutočne nakopnú, či prinútia zamyslieť sa nad vlastnou lenivosťou. Avšak tento billboard – primárne určený pre dámy – na to ide trochu inak. Značka Nike totiž zostrojila robota pripomínajúceho ženu, ktorý po celý mesiac cvičil zhyby pred očami náhodných okoloidúcich. Robot tak perfektne dopĺňal message na billboarde a umocnil celkový dojem z reklamy. A hoci ide o malú špeciálku, ktorú naživo videlo nanajvýš pár tisíc ľudí v uliciach kanadského Toronta, billboard svojím nápadom prekročil hranice rodnej krajiny a žije ďalej na internete."