StoryEditor

Novorodenecké vozíky Hyundai ix-1 získali ďalšie ocenenia

12.06.2015, 14:44
Agentúra Creo/Young & Rubicam si z medzinárodného festivalu reklamy Golden Hammer odniesla Zlato i Grand Prix. Agentúry TRIAD Advertising a Zaraguza získali shortlist.
 
Agentúra Creo/Young & Rubicam, ktorá na tohtoročnom Zlatom klinci získala najvyššie ocenenie Grand Prix za prácu Hyundai ix1 – svetová premiéra, zabodovala aj v Lotyšsku.
 
Špeciálne nemocničné vozidlo navrhnuté pre bábätká tak, aby sa cítili bezpečne a pohodlne pri prvej jazde v živote, oslovilo aj porotu kreatívneho festivalu Golden Hammer. Práca získala Zlato a Grand Prix v kategórii Design.
 
„Sme hrdí, že aj tento rok slovenská agentúra zabodovala na tejto súťaži, ktorá každým rokom získava na kredibilite. Vnímame to ako potvrdenie správnosti cesty, na ktorú sme sa v Creo/Young & Rubicam pred dvoma rokmi vydali a, samozrejme, aj ako záväzok k ďalšej robote,“ hovorí Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ Creo/Young & Rubicam. 
 
Golden Hammer nie je poslednou súťažou, v ktorej sa práca objavila. Agentúra sa chystá prácu poslať do väčšiny relevantných súťaží. „Už o dva týždne si budeme držať palce v Cannes. Tretia Grand Prix v roku je nádherným výsledkom, ale tak ako sme verili tejto idei, keď sme ju priniesli našim priateľom v Hyundai, spoločne veríme, že získame viac,“ dodáva E. Reingraber.
 
Creo/Young & Rubicam – Hyundai ix1 – svetová premiéra | Hyundai Motor Slovakia


Hyundai ix1 - svetová premiéra by zlatyklinec2

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 13:35