Digital je out. Trendom sú mačacie reklamy.
Je dokázané, že domáci miláčikovia majú na človeka blahodárny vplyv. Ich prítomnosť znižuje stres, uvoľňuje myseľ a vďaka nim nemusí byť nikto osamelý. To, že taký štvornohý priateľ človeka zlepšuje produktivitu práce veľmi dobre vedia aj v Zaraguze. Prelomový krok a pravdepodobne nový trend v reklame prišiel z Kanady. Na základe výskumov zistili, že klasickú reklamu môže zachrániť obyčajná mačka. Ľudia nechcú sledovať klasické nudné reklamy, sú zvedaví na mačky. Špeciálne mačacie oddelenie bude v reklamných agentúrach trendom pre rok 2012. Pozrite sa na seriózne self promo v podaní agentúry John St. z Toronta.

Pozrite si tiež skvelú 360 stupňovú kampaň od týchto Kanaďanov. Profesionálne spracovaná prípadová štúdia vás nenechá na pochybách, ako máte pripraviť video na festival v Cannes.
Skvelé self promo dokumentuje, že bez inteligentného humoru a mačacieho oddelenia to v reklamke určite nemôže fungovať :)
Prídavám ešte jedno staršie agentúrne self promo na AdArene.
Viete o iných nových trendoch v reklamných agentúrach? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., aby som nezostal pozadu.
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.

