StoryEditor

Wipeout opäť padá

18.07.2011, 14:01
Pozrite si sledovanosť za minulý týždeň. Letná šou Markízy pokračovala treťou časťou, Joj konkurovala filmom Čistič so Samuelom L. Jacksonom.

Sledovanosť nedeľnej šou na TV Markíza poklesla z minulotýždňových 40,2% na včerajších 36,7% (AA12-54). Oproti úspešnému štartu (49,7%, 3.7.2011) je to výrazný pokles. Že by za to mohol podpriemerný výkon česko-slovenskej blonďavej úderky? Kto vie.   

 

TV JOJ v nedeľnom hlavnom vysielacom čase konkurovala titulom Čistič so Samuelom L.Jacksonom v hlavnej úlohe. Film dosiahol sledovanosť 23,1% (AA12-54) a po minulotýždňovom filme Divé svine len potvrdil, že Hollywood má stále „väčšiu silu“ ako Láska v Istanbule.

Najsledovanejším programom 28.týždňa sa stali Televízne noviny TV Markíza – 17.7., share 41,2% (AA12-54)

Pozrite si minulotýždňové výsledky Wipeout versus Divé svine

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovakia

Zdroj: TNS PMT

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 02:28