StoryEditor

PIAF 2013 - Výber z ocenených kampaní

24.05.2013, 01:20
Pozrite sa na niekoľko zaujímavých kampaní, ktoré zabodovali na 4. ročníku festivalu.

Tento ročník nezaznamenal žiadnu Grand Prix, ale medzi ocenenými prácami sa vyskytlo viacero zaujímavých kúskov. V nasledujúcich riadkoch sa vám pokúsim priblížiť predovšetkým tie, ktoré sme doteraz nemali na AdArene.

 

Creative Use of Traditional Advertising Formats

Publicis Groupe - The Human Youtube Player (Digitas France)

Marcel Levy, šéf Publicis Groupe spolu s Youtube prišli na to, ako prejsť svojim zamestnancom cez rozum.

 

 

Storytelling

O kampani Budvaru nájdete na AdArene tento post.

 

Pilsner Urquell - Original Outdoor (Ogilvy & Mather Prague)

Exkluzívne pivo si zaslúži aj exluzívny citylight. Prekvapivo, bol vyrobený zo súčastí, ktoré bytostne patria k pivu.

 

 

Young Director Awards - The Light Is Your Friend

Prakticky na každý jeden ročník majú pripravený výborný spot.

 

Getty Images - From Love To Bingo (AlmapBBDO)

Príbeh, ktorý predstavuje podstatu službu. Perfektne.

 

 

 

Flash Impact

Audi Quattro - Monkey/Eagle

Celá séria vizuálov vystihuje podstatu tejto technológie.

 

KFC - Turkish Flavour (VCCP Prague)

Len sa dobre prizrite o aký nový produkt ide. Jednoduché, čisté a rýchlo odčítateľné. Printový nápad ako lusk.

 

Audience Engagement

Changemaker - Hundreds of reasons to love Norway´s Minister of Finance (Anorak AS)

Neznášať politikov je ľudsky prirodzené a jednoduché. Čo sa však stane, ak sa stratégia obráti a začnete politikovi fandiť?

 

Creative design

Kinokuniya - Book Ends (JWT Dubai)

Vzdelanie, ktoré vedie cez knihy môže zachrániť deti pred zlým osudom. Geniálny spôsob, ako dostať tento odkaz do kníhkupectiev prišiel Dubaju.

 

 

Coca-Cola - Sharing Can (Ogilvy France)

Opäť milé prekvapenie, ktoré vytvorili v prospech amerického nápojového giganta.

 

Media Engagement

Idi Farmaceutici - Cinzia your skin friend (Leo Burnett)

Šialený taliansky spôsob ako prezentovať pleťovú kozmetiku.

 

 

Creating The Media

Netradičná náborová kampaň Heinekenu sa už objavila na AdArene.

 

Kompletný prehľad víťazných prác z PIAF 2013 nájdete tu.

 

AdArena má svoje miesto na Facebooku.

Príhody a skúsenosti z konferencií nájdete na AdArena Tumblr.

Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 16:55