Tento ročník nezaznamenal žiadnu Grand Prix, ale medzi ocenenými prácami sa vyskytlo viacero zaujímavých kúskov. V nasledujúcich riadkoch sa vám pokúsim priblížiť predovšetkým tie, ktoré sme doteraz nemali na AdArene.
Creative Use of Traditional Advertising Formats
Publicis Groupe - The Human Youtube Player (Digitas France)
Marcel Levy, šéf Publicis Groupe spolu s Youtube prišli na to, ako prejsť svojim zamestnancom cez rozum.
Storytelling
O kampani Budvaru nájdete na AdArene tento post.
Pilsner Urquell - Original Outdoor (Ogilvy & Mather Prague)
Exkluzívne pivo si zaslúži aj exluzívny citylight. Prekvapivo, bol vyrobený zo súčastí, ktoré bytostne patria k pivu.
Young Director Awards - The Light Is Your Friend
Prakticky na každý jeden ročník majú pripravený výborný spot.
Getty Images - From Love To Bingo (AlmapBBDO)
Príbeh, ktorý predstavuje podstatu službu. Perfektne.
Flash Impact
Audi Quattro - Monkey/Eagle
Celá séria vizuálov vystihuje podstatu tejto technológie.
KFC - Turkish Flavour (VCCP Prague)
Len sa dobre prizrite o aký nový produkt ide. Jednoduché, čisté a rýchlo odčítateľné. Printový nápad ako lusk.
Audience Engagement
Changemaker - Hundreds of reasons to love Norway´s Minister of Finance (Anorak AS)
Neznášať politikov je ľudsky prirodzené a jednoduché. Čo sa však stane, ak sa stratégia obráti a začnete politikovi fandiť?
Creative design
Kinokuniya - Book Ends (JWT Dubai)
Vzdelanie, ktoré vedie cez knihy môže zachrániť deti pred zlým osudom. Geniálny spôsob, ako dostať tento odkaz do kníhkupectiev prišiel Dubaju.
Coca-Cola - Sharing Can (Ogilvy France)
Opäť milé prekvapenie, ktoré vytvorili v prospech amerického nápojového giganta.
Media Engagement
Idi Farmaceutici - Cinzia your skin friend (Leo Burnett)
Šialený taliansky spôsob ako prezentovať pleťovú kozmetiku.
Creating The Media
Netradičná náborová kampaň Heinekenu sa už objavila na AdArene.
Kompletný prehľad víťazných prác z PIAF 2013 nájdete tu.
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Príhody a skúsenosti z konferencií nájdete na AdArena Tumblr.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena