StoryEditor

SnapTag - lepšia verzia QR kódov?

21.07.2011, 15:31
QR kódy aj napriek niekoľkým pokusom o integráciu do marketingovej komunikácie zostávajú skôr na okraji záujmu zadávateľov a agentúr.

O QR kódoch sme v minulosti na našom blogu písali niekoľkokrát. Aj napriek niekoľkým lokálnym pokusom o ich integráciu do marketingovej komunikácie zostávajú skôr na okraji záujmu zadávateľov a agentúr.

Ako to už býva, každá inovatívna technológia má nasledovníkov, ktorí, ak sú dostatočne "smart", sa dokážu poučiť z chýb svojich predchodcov a ponúknu alternatívne riešenie. Niekedy úspešne, inokedy menej.

Americká firma SpyderLynk (nie nie je to preklep), predstavila takéto alternatívne riešenie nazvané SnapTags. Ide o ďalšiu verziu 2-D čiarového kódu, ktorý umožňuje zvýšiť interaktivitu printových inzerátov prostredníctvom možnosti sitahnuť digitálny obsah, zúčastniť sa súťaže alebo jednoducho "olajkovať" produkt alebo značku na Facebooku. To môže čitateľ urobiť prostredníctvom akéhokoľvek mobilného zariadenia vybaveného fotoaparátom alebo s použitím špeciálnej aplikácie iPhone SnapTag Reader, dostupnej zdarma v Apple Appstore (verzia pre Android sa pripravuje).

Možno zaujímavý tip pre našich vydavateľov - americké vydanie magazínu Glamour umožní svojim čitateľom "lajkovať" na Facebooku prostredníctvom SnapTags články v septembrovom vydaní.

Súhrnné porovnanie SnapTags a QR kódov nájdete dolu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Richard Kopunik, Mindshare Slovakia

Zdroj:

http://www.spyderlynk.com/

http://adage.com/article/mediaworks/glamour-2d-barcodes-readers-brands-facebook/227280/

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 15:46