Niekedy nechcete zobraziť žiaden benefit, pretože žiaden nie je výrazný. Naopak, niekedy tá silná stránka nedostane až tak silný nápad.

Dnes som vybral 2 možnosti ako komunikovať benefit vozidla. V oboch prípadoch ide o jasné technické prednosti ale kreatívny nápad to môže posunúť aj do emočnejšej roviny. Ako ukazuje agentúra Ogilvy z Kapského Mesta 256 koní pod kapotou sa dá vysvetliť aj cez hercov na ulici. Vďaka jednoduchej ústnej pomôcke uvidíte, čo s vami môže urobiť jazda v novom Golfe R. Účelom bolo dostať potencionálnych zákazníkov na testovaciu jazdu. Pre Mercedes Benz pracujúca agentúra Jung von Matt ukázala technickú novinku rovnako technickým riešením. Inštalácia premietačky s kamerou, ktorá sníma roh ulice, ukazuje ako môže pomôcť bezpečnostný kamerový systém v reálnej doprave.

