StoryEditor

Novinky z KRASu: Majk Spirit, detské domovy i španielsky vtáčik

09.06.2015, 12:19
Zaraguza učí decentnosti, Wiktor Leo Burnett oživuje tradície a Respect APP ukazuje, že to, čo je pre niektoré deti samozrejmosť, je pre iné len sen. Výber toho najlepšieho, čo priniesol prelom mesiacov.

Zaraguza učí decentnosti, Wiktor Leo Burnett oživuje tradície a Respect APP ukazuje, že to, čo je pre niektoré deti samozrejmosť, je pre iné len sen. Výber toho najlepšieho, čo priniesol prelom mesiacov.

 

Zaraguza – AXE Etiketa 21. storočia / AXE

Pred časom začala značka AXE komunikovať jemnosť a decentnosť. Najnovšie prichádza s online kampaňou pozostávajúcou zo série šiestich krátkych videí, v ktorých účinkuje dvojica Majk Spirit a Starký. „Ich úlohou je ukázať dnešných mužom, ako sa správať decentne a byť príťažlivý bez toho, aby sa museli predvádzať. Každé z videí odkazuje na niektorý z fenoménov dnešnej modernej doby – napr. selfies alebo venovanie pozornosti telefónom namiesto ľuďom,“ hovorí Marian Füry, riaditeľ českej Zaraguzy. Kampaň bola vytvorená v Prahe, no je určená pre český i pre slovenský trh.
 
„Aby si zaujal v dnešnom ukričanom svete, povedz to s kľudom,“ tak znie slogan novej jemnej rady značky AXE – AXE Black a tiež hlavná myšlienka kampane AXE Etiketa 21. storočia, ktorá globálnu kampaň produktu AXE Black dopĺňa. Dôvody, prečo sa jednou z tvárí kampane stal práve slovenský rapper Majk Spirit, ďalej približuje M. Füry: „Majk je rapper, ktorý pochopil, že slovník zo štvrtej cenovej, zlaté reťaze a tepláky nie sú to pravé orechové a navyše aj jeho nový album Y sa z veľkej časti opiera o témy ako AXE Etiketa 21. storočia. Majk vo svojich textoch hovorí ku generácii Y, ktorá povýšila informačné technológie na nové náboženstvo a občas zabúda na pravé hodnoty a to, že menej je niekedy viac.“
 
Všetky videá sú dostupné na pozretie na Youtube kanále AXE a každý týždeň sa jednému videu venuje aj Facebook stránka tejto značky. 
 

 

Respect APP – Pre niektoré deti sú rodičia len sen / Úsmev ako dar
 
Nový spot pre Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar z dielne reklamnej agentúry Respect APP ukazuje, že to, čo je pre niektoré deti samozrejmosť, je pre iné len sen. „Idea vychádza z reality – zatiaľ čo je pre niektoré deti samozrejmé, že majú rodičov, deti z detských domovov ich nemajú, môžu si ich iba predstavovať,“ hovorí copywriterka tv spotu Lenka Slovák Bónová z Respect APP. 
 
Emotívne video zobrazuje malé dievčatko, ktoré si nalieva pohár džúsu, umýva zúbky a prikrýva sa v posteli, a počas toho všetkého si predstavuje, že sa rozpráva so svojou maminkou. V skutočnosti sa však rozpráva iba samo so sebou. „Cieľom kampane je upriamiť pozornosť verejnosti na deti v detských domovoch, podnietiť záujem o to, aby pomohli a prispeli darcovskou sms,“ vysvetľuje L. Slovák Bónová. Všetci, ktorí sa nakrúcania spotu zúčastnili, pracovali nezištne a podporili tak organizáciu Úsmev ako dar, pre ktorú Respect APP pracuje už 6 rokov. 
 
Kampaň pozostáva z televízneho a online spotu, postupne pribudnú printy a rozhlasový spot.
 

 

Wiktor Leo Burnett – S láskou pre rodinu / Palma
 
„Vstaň z popola, španielsky vtáčik! Náš prvý tv spot pre klienta Palma je vonku, odteraz ho budete vídať častejšie,“ objavilo sa na Facebook stránke reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett začiatkom prvého júnového týždňa. Nový tv spot nesie názov S láskou pre rodinu.
 
„Palma nie sú len oleje a tuky na pečenie, sú to všetky dobré veci, ktoré si pamätáme z domu – doboška, segedín, rezne aj slivkové gule. Kampaň sa nesie v duchu prinavrátenia slávy jedlám, na ktorých sme vyrastali a nájsť im miesto v modernom a rýchlom živote,“ hovorí senior copywriter Palmy Martin Keder. Cieľom kampane, ako ďalej uvádza, je urobiť z Palmy relevantnú značku nielen pre mamy, ale aj pre ich dcéry a synov. „Palma je rodinná značka, ktorej snahou je v tejto kampani oživiť polozabudnuté tradície a zvyky, na ktoré sú zvyknuté predovšetkým staršie generácie,“ dodáva M. Keder.
 
Komunikácia značky bude aj v budúcnosti pokračovať v línii, ktorú Wiktor Leo Burnett úvodnou kampaňou nastavil.
 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 22:56