StoryEditor

Aj pištol pri hlave je efektívna

07.11.2013, 15:33

V pondelok som na konferencii Marketing Identity prezentoval, aký je rozdiel medzi zlou reklamou, ktorá ľudí otravuje a dobrými nápadmi, ktoré ľudí tešia a bavia.

Naozaj efektívna reklama v súčasnosti podľa mňa nemôže byť otravná. Ako jeden z príkladov zlej reklamy som ukázal Alza mimozemšťana. 

Vďaka tejto príšerke bol YouTube chvíľu dosť nepríjemné miesto.

Po prednáške sa jedna z tém diskusie zmenila na "je jedno aká je reklama, dobrá je keď je efektívna".

Podľa mňa ale reklama na Alzu nie je ani dobrá, ani efektívna.

Vždy keď tohto mimozemštana počujem, je to ako keby mi dal niekto facku. Facku si síce zapamätám, ale tam, kde ju dostanem, rád nepôjdem. 

Ak si teda odmyslíme, že Alza má dobré ceny, a preto tam ľudia nakupujú, akú službu im nazoaj robí tento otravný spot? Aj pištol pri hlave je presvedčivá. Ale dlhodobý účinok nemá.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 09:08