StoryEditor

DHL – Trojan Mailing

23.02.2014, 23:00
Neskutočná reklama, ktorá zhadzuje konkurenciu.

Patrí to k dobrým mravom vytvárať skvelé a fascinujúce takmer reklamy. Video alebo vizuál sa objavia na internete a značka, ktorá z nej ťaží sa k tomu ani náhodou neprizná. Povedia ďakujeme fanúšikom/agentúre je to super, ale my sme si túto reklamu neobjednali. Samozrejme, nikto neprotestuje proti kreativite, ktorá ju podporí. Áno, aj to stratégia, pretože nie všetko sa znesie s oficiálnymi hodnotami firmy.

Toto je prípad aj DHL, ktorá si užíva slávu na YouTube na úkor svojich konkurentov. Za videom stojí Jung von Matt/Neckar. Nápad je to nesporne výborný a určite sa nenechajte rušiť oznamom, že je to neoficiálna reklama.

 

 

AdArenu môžete mať radi aj na Facebooku.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 22:29