StoryEditor

Značky inzerujú

29.02.2012, 22:55

Chcú získať maximum pozornosti za minimum prostriedkov.

Je to veľká výzva ako pre marketérov, tak aj a pre agentúry. Ako vydobiť miesto na slnku záujmu pre svoj brand a zároveň udržať investície na nízkej úrovni. Dneska na AdArene uvidíte dve kampane, ktoré pracujú tak, aby cez špeciálnu inzerciu oslovili svoju cieľovú skupinu a tiež možno celú planétu. Novozélandský pivovar Boundary Road Brewery hľadá sládka, ktorý sa má stať vynálezcom novej chute piva. Švédska Scania inzeruje súťaž pre najzručnejších šoférov kamiónov. Hlavným lákadlom majú byť odmeny pre víťazov. Obe kampane vychádzajú z predpokladu, že súťaže vyvolajú buzz nielen lokálny, ale aj v celosvetovom meradle. A práve vďaka pozornosti médií dostanú svoje brandy do popredia aj za hranice svojej predpokladanej cieľovej skupiny. Dnes je ťažké predpovedať, či a ako budú obe kampane úspešné. Ich predchodca s podobným úmyslom zaujal celý svet. Spomenieme si na jeden maximálne úspešný projekt z nedávnej minulosti - Best Job in the World.

 

Boundary Road Brewery - Brewer Wanted

Boundary Road Brewery - Brewer Wanted

 

 

Scania - Drivers Competions

Scania - Driver Competition Peru

Scania - Driver Competition Norway

 

 

Celosvetovo úspešná a oceňovaná kampaň Best Job in the World.

 

Máte lepší tip na kampaň? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2025 23:10