Nápad s chladničkou a určitou podmienkou otvorenia nie je úplne nový a taktiež kampaň I am Canadian sa vracia po 10 rokoch. Kampaň mierila do Európy, kde v Belgicku, Francúzsku a Veľkej Británii na rôznych miestach poroznášali chladničky plné piva. Bol to spôsob ako priniesť chuť domova Kanaďanom do Európy. Celý vtip spočíval v tom, že na otvorenie potrebovali však niekoho z Kanady resp. kanadský pas, ktorý ako jediný mohol otvoriť chladničku s pivným potešením. Určite si však chuť z krajiny javorového listu vyskúšali aj nejaký európski príživníci. Za kampaňou stojí kanadský Rethink.
PS: Zaujíma ma, či tú chladničku na belgickom vidieku už niekto otvoril.
Piva je kategória, ktorá priťahuje rôzne zábavné aktivity. O niektorých som sa už zmienil na AdArene.
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena