Nápad s chladničkou a určitou podmienkou otvorenia nie je úplne nový a taktiež kampaň I am Canadian sa vracia po 10 rokoch. Kampaň mierila do Európy, kde v Belgicku, Francúzsku a Veľkej Británii na rôznych miestach poroznášali chladničky plné piva. Bol to spôsob ako priniesť chuť domova Kanaďanom do Európy. Celý vtip spočíval v tom, že na otvorenie potrebovali však niekoho z Kanady resp. kanadský pas, ktorý ako jediný mohol otvoriť chladničku s pivným potešením. Určite si však chuť z krajiny javorového listu vyskúšali aj nejaký európski príživníci. Za kampaňou stojí kanadský Rethink.
PS: Zaujíma ma, či tú chladničku na belgickom vidieku už niekto otvoril.
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena