Kreatívny festival v Cannes je každoročným Oscarom reklamy. Zídu sa tam ľudia, prednášajúci a kampane od výmyslu sveta, ktoré chcú dobyť tento tradičný festival. Návštevníci si vypočujú množstvo myšlienok a poznatkov, ktoré zmenia pohľad na ich doterajšiu prácu v reklame, či marketingu. Sieť Leo Burnett pravidelne prináša svoj výber kampaní, ktoré sú prihlásené do súťaže o leva cannského a vašou úlohou je natipovať tie najúspešnejšie kúsky. Tento rok vyberáte z 35 kampaní, pričom musíte označiť 12 najlepších. Hlasovanie a reklamy z Cannes Predictions nájdete tu.
Zopár pekných spotov/kampaní z aktuálneho ročníka.
A tieto dve veci sa už dokonca objavili aj na AdArene.
Post o minuloročných Cannes Predictions
AdArena má svoje miesto na Facebooku.
Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena

