Kradnutie môže byť skvelá cesta ako si zarobiť a pritom všetko sa deje legálnou cestou. Spôsobov ako marketingovo podporiť predaj energetického nápoja je nespočetne, ale našťastie na Novom Zélande sa zahrali na zlodejov. Gamifikačný princíp vás nútil získavať kódy z balení nápoja a tie vám umožňovali kradnúť virtuálne doláre iným hráčom, alebo ste si mohli ochrániť svoje poctivo nakradnuté peniaze. Samozrejme, na konci hry vám nahrané virtuálne doláre skutočne vyplatili. Trendy smerujúce k reálnej zábave vítam a som rád, že existujú nápady, ktoré idú ďalej ako len po prvoplánovú hru na Facebooku. Pozrite sa vo videu ako fungoval nápad agentúry Colenso BBDO/Proximity NZ.
Aby toho nebolo málo pozrite sa na ich ďalšiu prácu pre túto značku. Je skôr z tanečného a technologického súdka, ale opäť funguje to vďaka nápadu, ktorý strhol pozornosť k značke. Nečudo, že Nový Zéland a Austrália sú aktuálne reklamne najkreatívnejšie krajiny.
AdArena na Facebooku obsahuje väčšie množstvá reklamy.
Michal Halmeš, AdArena