StoryEditor

Ako vyzerá funkčná online „porovnávačka“

19.08.2013, 13:13
Čo by mala spĺňať porovnávacia video reklama v online prostredí, aby splnila svoj cieľ, a kto ju využil v konkurenčnom boji. Napísal pre Vás Playground13
Ochota vedome spracovávať informácie uvedené v reklame sa zvyšuje s narastajúcou angažovanosťou prijímateľa reklamy. Povedané po lopate: Ak reálne uvažujeme o zakúpení produktu, chceme o ňom vedieť čo najviac. Vtedy od reklamy očakávame fakty a nielen nadrozmerné opálené ženské dekolty, šťastné blonďavé rodiny a šteniatka zlatých retrieverov. Marketéri sú prešibaní a tento poznatok už dávno využívajú v praxi. V prednákupnej, teda rozhodovacej fáze Vám nebudú hrať na city. Namiesto toho na Vás vytiahnu informácie o parametroch, uhlopriečkach a iných kvalitatívnych benefitoch, ktoré vyradia konkurenčný výrobok z hry. Ideálnym nástrojom tejto argumentácie je práve porovnávacia reklama, ktorá má svoje miesto aj v online prostredí, treba však rešpektovať jeho špecifiká. Na internete je pánom zákazník, ktorý sám rozhodne, na ktoré video si klikne, a či ho dopozerá do konca. Preto by mala byť video porovnávačka krátka a vizuálne zaujímavá. Treba sa vyvarovať zložitým grafovým ilustráciám a siahodlhým sprievodným textom. Video formáty ponúkajú dynamickejšie a kreatívnejšie možnosti stvárnenia. Hlavný benefit, teda konkurenčná výhoda musí byť vizuálne stvárnená. Ukážte ju, ak to charakter produktu umožňuje. Porovnávaciu reklamu si pre online marketing zvolili aj „Microsofťáci“, aby ukázali svoje výhody oproti jabĺčkovým I Produktom. Či to spravili dobre, posúďte sami.

https://www.youtube.com/watch?v=PqfEE_X5cpQ&feature=youtube_gdata_player

https://www.youtube.com/watch?v=fNpmhcYodwI&feature=youtube_gdata_player

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 05:58