Dopyt po mobilnej reklame rastie aspoň tak rýchlo a silno, ako penetrácia smartphoneov a tabletov. Pozývame všetkých záujemcov na konferenciu o mobilnom marketingu Mobile Day 2011, ktorá sa bude konať 22.9. v Prahe, v priestoroch GroupM. Na konferencii vystúpia zástupcovia médií (Google, Economia), agentúr (Mindshare, GroupM) a dodávateľov špecifických služieb (AdForm). Celodenné stretnutie sa bude zaoberať všetkými možnosťami, ktoré dnešný trh mobilného marketingu ponúka.
Konferencia ponúka osem hlavných tém.
O mobilných technológiách v reklame bude prednášať Tomáš Žlůva z Mindshare, ktorý sa podrobne pozrie aj na stratégie a sociálne siete v prostredí smartphoneov.
Marek Kubala z vydavateľstva Economie porozpráva o tom, ako pozerá na mobilný marketing a technológie pôvodne printové médium.
O možnostiach merania mobilných kampaní bude prednášať Martin Švarc z AdFormu, o reklamnej sieti AdMob a mobilnom vyhľadávaní bude informovať Jiří Lenk z Google.
Z klientského pohľadu o trendoch v mobilnom marketingu a jeho pozície v mediamixe bude rozprávať Marek Skladal z Vodafone, z agentúrneho pohľadu Martin Hanzal z Mindshare.
Záverečnou témou budú mobilné aplikácie a mobilný web - prednáška Jana Sudu z GroupM.
Všetkých záujemcom srdečne pozývame, prihlásiť sa môžete tu. Mobile Day 2011, ktorá sa bude konať 22.9. v priestoroch GroupM na Rozkošného 5 v Prahe.
Mindshare Slovensko & Bright Minds Blog.

