Dnes je pri hľadaní práce najväčšou výzvou dostať sa na pohovor.
Kto by len mohol byť lepším adresátom kreatívnej pozvánky na pohovor, ako samotní kreatívni riaditelia. Dvaja mladí chalani z Melbourne tvoria nerozlučný kreatívny team. Pri hľadaní práce v reklame sa však nezastavili pred ničím. Dokonca neváhali použiť vydieračskú taktiku. Ako svoje obete si v Melbourne vyhliadli 9 fundovaných kreatívnych riaditeľov. Zakúpili domény s ich menami a neskôr im poslali list, kde jasne sformulovali svoje požiadavky. Dosiahli mladí odvážlivci presne to, po čom túžili? Odpoveď s celý príbehom uvidíte vo videu.
O príbehu 19-ročného slovenského webdesignéra Filipa Šantu s jeho cestou do Silicon Valley ste pravdepodobne už počuli. Ak nie, kliknite na tento link.
Poznáte lepšie návody, ako si nájsť prácu snov? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.