Podľa neoficiálnych informácií celosvetový predaj albumu v iTunes prekonal za prvý týždeň doterajší rekord v počte predaných kópií a zákazníci najvačšieho obchodu s digitálnou hudbou zaplatili a stiahli viac ako 500 000 virtuálnych nosičov.
Coldplay sa vyhol sprístupneniu albumu cez predplatiteľské streamovacie služby, a namiesto pasívneho čakania, že sa užívatelia rozhodnú po vypočutí albumu zamieriť do virtuálneho alebo kamenného obchodu, aktívne promoval album prostredníctvom oficiálnej premiéry klipu Paradise na YouTube, ukážok v iTunes a samozrejme oficiálnej Facebook stránky kapely.
-->-->Nový album Coldplay je úspešný aj podľa rebríčka predajnosti Billboard Top 200, ktorý je zostavovaný na základe predajov všetkých formátov nosičov v USA. Mylo Xyloto je na prvom mieste a stal sa, zatiaľ, tretím najúspešnejším debutom tohoto roka (447 000 predných albumov), po Lady Gaga a rapperovi Lill Wayneovi.

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovakia
Zdroje: Prvý článok, druhý článok

