StoryEditor

Coldplay zlomil rekord na iTunes

07.11.2011, 12:40
Rozhodnutie skupiny Coldplay nedistribuovať nový album Mylo Xyloto prostredníctvom streamovacích predplatiteľských služieb ako napríklad Spotify, sa podľa všetkého vyplatil.

Podľa neoficiálnych informácií celosvetový predaj albumu v iTunes prekonal za prvý týždeň doterajší rekord v počte predaných kópií a zákazníci najvačšieho obchodu s digitálnou hudbou zaplatili a stiahli viac ako 500 000 virtuálnych nosičov.

Coldplay sa vyhol sprístupneniu albumu cez predplatiteľské streamovacie služby, a namiesto pasívneho čakania, že sa užívatelia rozhodnú po vypočutí albumu zamieriť do virtuálneho alebo kamenného obchodu, aktívne promoval album prostredníctvom oficiálnej premiéry klipu Paradise na YouTube, ukážok v iTunes a samozrejme oficiálnej Facebook stránky kapely.

-->-->

Nový album Coldplay je úspešný aj podľa rebríčka predajnosti Billboard Top 200, ktorý je zostavovaný na základe predajov všetkých formátov nosičov v USA. Mylo Xyloto je na prvom mieste a stal sa, zatiaľ, tretím najúspešnejším debutom tohoto roka (447 000 predných albumov), po Lady Gaga a rapperovi Lill Wayneovi. 

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovakia

Zdroje: Prvý článok, druhý článok

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 10:13