Odjakživa som nepriateľom sponzoringov. Nechápem prečo mi počasie raz prináša značka masla, inokedy zase značka oblečenia, medzi tým značka poistenia a pritom na vlastné úši počujem, že mi ho prináša moderátor.
Okrem toho neverím ani spájaniu sa s osobnosťami a súhlasim s Ogilvyho názorom, že ľudia si zapamätajú celebritu a nie správu. A spájanie s podujatiami ako MS v hokeji alebo Euro, či Olympiáda sú podľa mňa rovnako vyhodené peniaze, lebo ľudia sa napäto venujú športu a počas prestávok vypínajú pozornosť (možno by o tom vedel povedať niečo Miro Švec)
Urobme si teda test
Za posledné dva týždne v telke išlo okolo 55 zápasov a počas každého z nich sme opakovane videli tie isté reklamy. Zápasy mali rekordnú sledovanosť, preto sa určite oplatilo mať medzi nimi svoju reklamu. Alebo nie?
Tieto reklamy ste videli mnoho krát, čo si z nich pamätáte?
- 1. Od ktorého roku sa vyrába pivo Corgoň?
- 2. Aký model Skody Fabie jazdil cez mesto?
- 3. Čo získam, ak sa zaregistrujem teraz na iFortuna?
- 4. Kto bol sponzorom časomiery? (toto logo ste videli takmer stále na obrazovke)
- 5. Ktoré z týcho log nebolo na mantineloch? Nivea, Zepter, Henkel
Dajte si 1 minútu na rozmýšlanie a spomínanie. Odpovede si napíšte na papier, aby ste nepodvádzali :).
Správne odpovede sú tu dole hlavou:
ıloq ɯɐʇ ʎʞʇǝsʌ 'ʞɐʇʎɥɔ ǝɾ oʇoʇ (˙ǝ ɐɹǝɔoʎʞ (˙p snuoq oɹnǝ ʇɐspɐʌp (˙ɔ olɹɐɔ ǝʇuoɯ ɐıqɐɟ ɐpoʞs (˙q 968⇂ (˙ɐ
Za každú správnu odpoveď máte 1 bod.
Koľko bodov ste získali?
Tak čo, ako bola reklama počas hokeja úspešná podľa vás?