StoryEditor

Keď sa z TV reklamy stane úspešný virál

09.09.2013, 13:13
Video, o ktorom sa na internete píše v superlatívoch. Pre Vás- Playground13.

Reklamné video pôvodne určené pre televíziu uchvátilo internet. Za päť dní na YouTube získala dojemná reklama na pivo Guinness viac ako 3 a pol milióna zobrazení. Je ďaľším pokračovaním kampane Made of more z roku 2012.  Za úspechom videa v online komunite zrejme stojí príbehová štruktúra s prekvapiv(n)ou pointou, ktorá pohladí srdiečko. Raz darmo, emócie sú mocným nástrojom a priateľstvo silným putom. Viac neprezradíme, ale máme tip na schladenie roztopených citov, žeby jedno chladené?  =)

https://www.youtube.com/watch?v=xwndLOKQTDs&feature=youtube_gdata_player

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 14:39