Túto reklamu som videl už minulý týždeň, ale až teraz som si uvedomil jej výnimočnosť. So stúpajúcou otrasnosťou a otravnosťou TV spotov telco operátorov na Slovensku je skutočne jedno, či máte happy alebo wow ponuku. Stále tie služby sú viac-menej rovnaké. Argumentácia pre tvorbu hrozného spotu sú iba predajné čísla a návratnosť investícii. Iba to však neobstojí. Vo Veľkej Británii nebodaj nemusia oparátori predávať, keď prijdú s takýmto emotívnym a vydareným spotom? Ponuky, ktoré sú vyjadrené v bonusoch, zľavách a množstvách voľných minút sú skôr alebo neskôr poraziteľné. Ak máte super starostlivosť o zákazníka, pravidelne mu vyjdete v ústrety a ste k nemu spravodlivý, tak sa nemusíte triasť s každou novou zákazníckou ponukou od konkurencie. A áno, opäť to priznávam, mám rád príbehy a emócie a keď je to spracované tak, ako to vymysleli v Grey London, potom mám z toho úprimnú radosť.
Pozrite si na AdArene ešte jeden vydarený indický spot pre telco operátora.
O niečo viac reklamy obsahuje AdArena na Facebooku.
Michal Halmeš, AdArena