StoryEditor

Vodafone – The Kiss

17.04.2013, 18:18
Pekná reklama na telekomunikačného operátora.

Túto reklamu som videl už minulý týždeň, ale až teraz som si uvedomil jej výnimočnosť. So stúpajúcou otrasnosťou a otravnosťou TV spotov telco operátorov na Slovensku je skutočne jedno, či máte happy alebo wow ponuku. Stále tie služby sú viac-menej rovnaké. Argumentácia pre tvorbu hrozného spotu sú iba predajné čísla a návratnosť investícii. Iba to však neobstojí. Vo Veľkej Británii nebodaj nemusia oparátori predávať, keď prijdú s takýmto emotívnym a vydareným spotom? Ponuky, ktoré sú vyjadrené v bonusoch, zľavách a množstvách voľných minút sú skôr alebo neskôr poraziteľné. Ak máte super starostlivosť o zákazníka, pravidelne mu vyjdete v ústrety a ste k nemu spravodlivý, tak sa nemusíte triasť s každou novou zákazníckou ponukou od konkurencie. A áno, opäť to priznávam, mám rád príbehy a emócie a keď je to spracované tak, ako to vymysleli v Grey London, potom mám z toho úprimnú radosť.

 

 

Pozrite si na AdArene ešte jeden vydarený indický spot pre telco operátora.

Airtel - Endless Goodbye

 

 

O niečo viac reklamy obsahuje AdArena na Facebooku.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 05:01