Keď internet patrične narástol a zmohutnel, bolo v móde heslo „kto nie je na webe, ako keby neexistoval“. Web ostal, komunikácia sa zmenila a dnes môžeme pokojne skonštatovať „kto nie je na Facebooku, ako keby neexistoval.“
Facebook vznikol ako sieť na udržiavanie existujúcich priateľstiev a zakladanie nových. Dnes sa však už skôr podobá na svet. A k správnemu svetu patria aj autá. Mazda je historicky jednou z prvých automobiliek pôsobiacich na Slovensku, ktoré začali komunikáciu na facebooku. A dnes je jedným z prvých predajcov automobilov, čo svoje produkty cez facebook aj predávajú.
Mazda v týchto dňoch prichádza s naozaj výraznými zľavami a pri tejto príležitosti spustila na svojej facebookovej stránke www.facebook.com/mazda.sk aplikáciu Mazda ihneď, ktorá vám výrazne uľahčí výber modelov. Nemusíte prehliadať niekoľko desiatok stránok s ponukami a lámať si hlavu, stačí, keď nastavíte či chcete pohon benzínový, naftový alebo vám je to jedno a určíte si cenový strop a hneď uvidíte možnosti. Ide všetko o skladové vozidlá, dostupné hneď, teda o nové autá bez čakania.
-->-->Na vývoji tejto aplikácie sa podieľala spoločnosť Mindshare Slovensko.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Mindshare Slovensko
Follow @BlogBrightMinds na Twitter
