StoryEditor

Rytmusov energy drink zmiešaný s Majkom Spiritom. Si zabil

10.07.2013, 15:59
Vedecká otázka: Keď sa zmieša Patrik Vrbovský a Michal Dušička, vznikne z toho také dobré duo ako Miroslav Martin a Drahomíra Masaryková?

Patrik "Rytmus" Vrbovský dostal vlastný energetický nápoj. Skvelý nápad – využiť človeka, ktorý má nielen "klipy predaj zlate platne", ale sám osebe je značkou s potenciálom predávať. Najmä u mladých.

Veľká vec: Rytmusov energy drink sa dostal aj do siete Tesco. Tesco má 5 obchodných domov, 30 expresov, 62 hypermarketov. Neexistuje lepšie miesto pre Rytmusovu novinku. Si zabil.

Tesco dokonca zaradilo novinku do aktuálneho letáku. Ale ten spôsob, ako to urobilo! Nejako sa mu to poplietlo, veď pozrite sami:

"Všetky oči na mne" je názov piesne konkurenčného rapera Majka Spirita. Kto toto dostal do letáku, asi nevie, kto je Patrik Vrbovský či Michal Dušička a mýli si rapera A s raperom B. Pravdepodobne rovnako ako ja uznáva len jeden prúd slovenského rapu, a to ten, ktorý širi Miroslav Martin a Drahomíra Masaryková DUO (daj sem like alebo skap!). Druhá možnosť: Rytmus nemá ani jednu pamätnú vetu. Kde sú "si zabil", "potrebujem tvoju nenávisť"? Žiadna sa nehodila? Alebo veta, ktorou novinku na Facebooku propaguje sám maestro? "Keď si dáš dva glgy tak sa doščíš cez rit jak fako :-)" hovorí a my mu našťastie vôbec nerozumieme.

Či už to bola nevedomosť alebo omyl, pre štart Rytmusovho energy drinku to nie je najlepšia vizitka. Ešte je tu tretia možnosť: ide o natoľko skvelý, prešpekulovaný marketing, že ani my sme ho nepochopili. Možno bolo cieľom vzbudiť "buzz". V tom prípade "si zabil, autor letáku."

PS: Ďakujem za tip čitateľovi Michalovi, ktorý si to všimol na Facebooku Majka Spirita.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 18:08