Je to už po 25. krát, čo sieť Leo Burnett vybrala 40 reklám, ktoré ašpirujú na leva. Tento ročník je výnimočný v tom, že mojich 15 favoritov zverejňujem na AdArene. Tento post bude trošku dlhší, takže vám držím palce, ak sa doň pustíte.
AMERICAN EXPRESS OPEN - Small Business Gets An Official Day
Prečo?
Small Business Saturday sa stal oficiálnym dňom podpory malých podnikateľov v USA.
TROY LIBRARY - Book Burning Party
Prečo?
Dokázali zachrániť lokálnu knižnicu a vyvolať negatívne emócie pre dobrú vec.
GUARDIAN - Three Little Pigs
Prečo?
Pekné príbehy nielen v reklame stále priťahujú.
LITTLE MONSTER - Take This Lollipop
Prečo?
Mnohí pochopili, čo znamená ochrana súkromia.
7-ELEVEN - SLURPEE BYO Cup Day
Prečo?
Keď z rozdávania svojho produktu vyrobíte veľkú udalosť.
NIKE - My Time Is Now
Prečo?
Najmasovejšia a najinteraktívnejšia futbalová reklama.
MERCEDES-BENZ - Invisible Drive
Prečo?
Hi-tech reklama pre hi-tech produkt.
CANAL+ - The Bear
Prečo?
Lebo koža z medveďa je režisérom a Canal+ stále rozpráva reklamy s vynikajúcimi príbehmi.
CARLSBERG - Bikers
Prečo?
Kto má odvahu, zaslúži si odmenu.
CARLING BLACK LABEL - Be The Coach
Prečo?
Pre fanúšikov možnosť stať sa skutočnými trénermi.
NIKE - JORDAN - The Explosive Game
Prečo?
Fascinujúce divadlo postavené na vode.
THE VILLAGE VOICE - New York Types
Prečo?
New York ukázal originalitu svojich obyvateľov.
K-SWISS - MFCEO
Prečo?
Návod ako sa má robiť poriadny marketing.
DORITOS - Dip Desperado
Prečo?
Chipsy, ktoré majú dlhodobo výborné reklamy.
JOHN LEWIS - The Long Wait
Prečo?
Emócie môžete spojiť aj s e-shopom.
Gratulujem, ak ste došli až sem. Môj 15-členný výber poznáte. Skúste si aj vy zatipovať, kto uspeje v Cannes :)
Otázky a tipy na blog píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page.
AdArena Marketér blogposty nájdete tu.
Michal Halmeš