StoryEditor

My Cannes 2012 Selection

12.06.2012, 01:27
Rok sa s rokom zišiel a jún opäť prináša Cannes Predictions.

Je to už po 25. krát, čo sieť Leo Burnett vybrala 40 reklám, ktoré ašpirujú na leva. Tento ročník je výnimočný v tom, že mojich 15 favoritov zverejňujem na AdArene. Tento post bude trošku dlhší, takže vám držím palce, ak sa doň pustíte.

 

AMERICAN EXPRESS OPEN - Small Business Gets An Official Day

Prečo?

Small Business Saturday sa stal oficiálnym dňom podpory malých podnikateľov v USA.

 

TROY LIBRARY - Book Burning Party

Prečo?

Dokázali zachrániť lokálnu knižnicu a vyvolať negatívne emócie pre dobrú vec.

 

GUARDIAN - Three Little Pigs

Prečo?

Pekné príbehy nielen v reklame stále priťahujú.

 

LITTLE MONSTER - Take This Lollipop

Prečo?

Mnohí pochopili, čo znamená ochrana súkromia.

 

7-ELEVEN - SLURPEE BYO Cup Day

Prečo?

Keď z rozdávania svojho produktu vyrobíte veľkú udalosť.

 

NIKE - My Time Is Now

Prečo?

Najmasovejšia a najinteraktívnejšia futbalová reklama.

 

MERCEDES-BENZ - Invisible Drive

Prečo?

Hi-tech reklama pre hi-tech produkt.

 

CANAL+ - The Bear

Prečo?

Lebo koža z medveďa je režisérom a Canal+ stále rozpráva reklamy s vynikajúcimi príbehmi.

 

CARLSBERG - Bikers

Prečo?

Kto má odvahu, zaslúži si odmenu.

 

CARLING BLACK LABEL - Be The Coach

Prečo?

Pre fanúšikov možnosť stať sa skutočnými trénermi.

 

NIKE - JORDAN - The Explosive Game

Prečo?

Fascinujúce divadlo postavené na vode.

 

THE VILLAGE VOICE - New York Types

Prečo?

New York ukázal originalitu svojich obyvateľov.

 

K-SWISS - MFCEO

Prečo?

Návod ako sa má robiť poriadny marketing.

 

DORITOS  - Dip Desperado

Prečo?

Chipsy, ktoré majú dlhodobo výborné reklamy.

 

JOHN LEWIS - The Long Wait

Prečo?

Emócie môžete spojiť aj s e-shopom.

Gratulujem, ak ste došli až sem. Môj 15-členný výber poznáte. Skúste si aj vy zatipovať, kto uspeje v Cannes :)

 

Otázky a tipy na blog píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page.

AdArena Marketér blogposty nájdete tu.

Michal Halmeš

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 10:20