Nie je to prvé a ani posledné video s kontroverzným obsahom, ku ktorému sa značka nepriznáva. Faktom zostáva to, že auto rozpoznateľne pochádza od nemeckej automobilky zo Stuttgartu. Headline tiež viac ako dobre sedí so snahou automobilky byť inovačným lídrom. Úspechom mnohých viac alebo menej komerčných videí spočíva v tom, že balansujú na hrane etiky a možno aj za ňou. Ľudí však zaujímajú vtipné a odvážne nápady. Pozrite sa na túto takmer reklamu od filmárskych študentov.
Myslíte si, že Mercedes vyvíja nejaké aktivity aby zastavil šírenie tohto videa?
Dávnejšie zožalo úspech protiteroristické Polo video.
AdArena na Mercedes ponúka niekoľko blogpostov
Mercedes Benz - Sprinter hľadal prácu
Mercedes-Benz - Escaped to the Mountains
Full Stops’ guaranteed with Mercedes new braking system
AdArena funguje aj na Facebooku.
Michal Halmeš, AdArena

