Teší nás, ak na web Stratégií kliká B2B brandža: manažéri, kreatívci, marketéri, ľudia z médií. Neveľká cieľovka, ale ak Stratégie.sk dobre fungujú v rámci nej, sme spokojní.
Návštevnosť je sekundárny, ale zaujímavý ukazovateľ: poteší, keď rastie. Minulý mesiac bol pre náš web z hľadiska návštevnosti rekordný: 43 713 RU podľa AIMmonitora. Podľa parametra PV sme prvýkrát zdolali 200-tisícovú métu. Prekonali sme aj doposiaľ najsilnejší august 2012, kedy zvolili Václava Miku za šéfa RTVS a štartovala nová televízia Dajto. A čo nám pomohlo najviac teraz v marci? Prekvapivo facebookový fenomén Bohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho – dobrý príklad pre brandžu, že nie vždy sa treba spoliehať na Facebook.
Tešíme sa na apríl a ďalšie nové témy. Mimochodom, všimli ste si náš nový seriál, v ktorom radíme akvizičným oddeleniam televízií, aký content kúpiť?